░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░ ↓ ↓ ↓ YENİ EKLENEN HİLELER ↓ ↓ ↓ ░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░

░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░
Wolfteam [YENİ] Envanter Hack %100 Çalışır-Aktif (26.01.2018) Tıkla İndir
Wolfteam [YENİ-GÜNCEL] Teknik Hack %100 Çalışıyor 26.01.2018 Tıkla İndir

Wolfteam Beta G58 V5 Hack [YENİ] Videolu %100Çalışır 26.01.2018 Tıkla İndir


Clash Of Clans IOS HİLELİ APK SERVER (06.01.2016)

Hileyi Paylaşan : Admin Paylaşma Tarihi : 6 Ocak 2016 Çarşamba 10 yorum yapılmış


Merhaba arkadaşlar bugün sizlere IOS platformu için olan clash of clans ios magic hileli apk server'i paylaşacağız.



Uzun süredir ios kullananların beklediği hileli server sınırsız ganimet hileli ;





- Hile hem android hemde ios için uygundur.

- Hilenin içeriğinde 2 dosyada bulunmaktadır.

- Kurulum çok kolay indirdiğiniz dosyayı cihazımıza kuruyoruz ve açıyoruz.

- Bazı cihazlarda kurmadan önce oyunu silmeniz daha güvenli olur, çünkü 2 oyunu üst üste bazen kurmayabilir.

- Ayrıntılı anlatım ve oynayış içinvideo'yu izleyiniz.














TURBOBİT



HİTFİLE

 İOS KULLANICILAR İÇİN SERVER İP ; 52.27.17.184 






eiketler : clash of clans ios hile, clash of clans ios apk hile, clash of clans ios hack


10 yorum:

  1. Arkadaşlar gerçekten oluyordu teşekkürler androoyun

    YanıtlaSil
  2. keyifli oyunlar dileriz.

    YanıtlaSil
  3. İos dan dns i değiştirip yazıyorum ama olmuyor bi yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  4. İnternet bağlantım kesiliyor girmiyor hiç birşeye

    YanıtlaSil
  5. Biz android kullanıcısı olduğumuz içi ios için bir bilgim malesef yok. İOS içinde çalışıyor hile fakat tam bir kurulum açıklaması yapamam İOS KULLANICILAR İÇİN SERVER İP ; 52.27.17.184 olarak verılmıs buna dıkkat ederek deneyın derım.

    YanıtlaSil
  6. Dikkat ediyorum ama dns ayarlarını değiştirerek yapıyorum ve internet gidiyor giremiyorum bununla ilgili araştırmalarda yaptım bulamadım ve bilişimciyim düşün bunu çözemedim yuh bana :)

    YanıtlaSil
  7. Kardeşim https://www.youtube.com/watch?v=mGl5keGY700 bunu tarayıcına yapıştır izle belki bunun gibi yaparak sonuc elde edebilirsin.

    YanıtlaSil
  8. Ya ben bir türlü yapamiyorum çok üzülüyorum indiriyorum indiriyorum olmuyo çok sinirlerim bozuluyo

    YanıtlaSil
  9. Şunu ayrıntılı anlatın inanın çok istiyoruz şimdiden teşekkürler ederim

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar yeni PVP Server Paylaştık lütfen yeni ve güncel serverle'ri tercih etmeye çalışalım

    YanıtlaSil